donderdag 4 oktober 2007

Madagaskar - introductie


In deze weblog staan mijn reiservaringen in Madagaskar en Mauritius van een reis met Djoser in september / oktober 2007.
Via de links aan de rechterkant is gemakkelijk de beschrijving per week te vinden.
Binnenkort zal ik ook nog wat foto's van deze reis toevoegen via een link aan de rechterkant.

Van een 2-tal vorige reizen (China in 2005 en Zuid India in 2006) staan de links ook aan de rechterzijde.

Veel plezier met lezen!







Een voorproefje: Lemuren vind je alleen op Madagaskar en sommigen kunnen dansen:


Richard

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Richard,

wat leuk dat ik weer eens iets van je hoor. En fantastisch dat je weer een leuke reis geboekt hebt. Ik ga die zeker volgen.
Wat ik ook leuk vind is dat je een link naar mijn vakantiereis van vorig jaar hebt gemaakt. Ik ga het dit jaar ook 'weer doen'. Moet mij er alleen nog even weer in verdiepen. Ik vertrek op 18 oktober a.s. naar Indonesiƫ (Java & Bali) en toevallig ook weer met Djoser (hoezo reclame!).
Ik wens je een hele goede reis, een fijn verblijf en dat je maar leuke dingen mag meemaken.